Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIÄ TUTAJ ! >>
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeJa również wybrałem NMaxa. Do miasta -rewelacja. Bardzo ładnie się zbiera. Niski środek ciężkości pozwala na szybkie i pewne manewry tym skuterem. Do tego twarde zawieszenie. Na dziurach trzeba uważać. Małe kółka :( Mogły by być 14-15 cali. Nie pomaga również dosyć twarda kanapa. Duży kas nie mieści się pod kanapą. Polecam fajny kufer z wyposażenia dodatkowego. Świetnie się zbiera od samego dołu. Bardzo czuły na gaz. Chyba nawet zbyt czuły, ciężko się jedzie poniżej 10 km/h, bo szarpie, wyrywa się. Oryginalne lusterka są bardzo małe. Słabiutko przez nie widać. Chyba poszukam innych. Odradzam firmowe osłony rąk (handbary) są za duże i słabo wyglądają (jak jakieś uszy). Czy ktoś mi powie, po co na wyświetlaczu jest ekonomizer? Brak wyświetlacza obrotów, a ekonomizer jest! Dziwne, nie?
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza